Menü

Siavash Saki M.Eng.

Wissenschaftlicher Mitarbeiter im ReLUT

Forschungsprojekt

Saki, S., Hagen, T. (2024). Cruising for parking again: Measuring the ground truth and using survival analysis to reveal the determinants of the duration. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 183, 104045. https://doi.org/10.1016/j.tra.2024

Schäfer, P., Hagen, T., & Saki, S. (2024). Beeinflussung des Parksuchverkehrs durch Parkraummanagement. MobilityAgenda, 4, 36-42.

Ossmann, J., K. Seirafi, L. König & T. Hagen (2023): Design von Smart City-Applications - Leitlinien und Best Practices für Partizipation, Motivation und Data Sharing, Transforming Cities 2(2023), S. 20-23.

Hagen, T., Reinfeld, N., & Saki, S. (2023). Modeling of Parking Violations Using Zero-Inflated Negative Binomial Regression: A Case Study for Berlin. Transportation Research Record2677(6), 498–512.
https://doi.org/10.1177/03611981221148703

Saki, S., Hamann, J. & Hagen, T. (2022). TessPy: a python package for geographical tessellation. Journal of Open Source Software, 7(76), 4620, https://doi.org/10.21105/joss.04620

Hagen, T., Reinfeld, N., & Saki, S. (2022). Parkverstöße: Eine Gefahr für Radfahrer*innen? - Case Study für Berlin. https://doi.org/10.48718/cs4j-kd07

Saki, S., Hagen, T. (2022). Practical Guide to an Open-Source Map-Matching Approach for Big GPS Data. SN COMPUT. SCI.3, 415. https://doi.org/10.1007/s42979-022-01340-5

Hamann J. u. S. Saki (2022): TessPy – A Python Package for Spatial Tessellations. https://github.com/siavash-saki/tesspy

Hagen T., J. Hamann, S.Saki (2022): Discretization of Urban Areas using POI-based Tesselation. Working Papers Fachbereich Wirtschaft und Recht Nr. 23, Frankfurt University of Applied Sciences. https://doi.org/10.48718/7jjr-1c66

ReLUTID: 10490
letzte Änderung: 10.04.2024